druk druk druk - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Marianne Mosselaer - WaarBenJij.nu druk druk druk - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Marianne Mosselaer - WaarBenJij.nu

druk druk druk

Blijf op de hoogte en volg Marianne

07 Januari 2016 | Bonaire, Kralendijk

Gisteren 1 1/2 uur bij P&O voor papierkraam, vandaag badge ophalen, naar IND geweest voor werkvergunning, bij de bank gewacht voor het maken van een afspraak om rekening te kunnen openen, air uniform ophalen, morgen eerste les op airport, 11 januari naar de HA voor ziekenkostenverzekering, 12 januari nieuwjaarsborrel, 13 januari afspraak bij de bank, 15 januari 2e lesdag air fysiologie, , indien werkvergunning binnen naar burgerzaken, daarna nog naar het ziekenfonds met de gezondheidsverklaring van de HA alhier terwijl ik die ook al in Nederland moest halen???!!!. Puh puh..... wat rustig aan doen....haha....nog even koken en daarna late dienst. Ik vermaak me hier wel.

• 07 Januari 2016 - 22:53

Maria Uit Panningen:

Hoi Marianne,
    Ja, das wel druk, genoeg te regelen.....komt goed, moet gebeuren.
    Kunde gij allemaal wel.

Tis hier erg nat al de hele dag.

Veel groeten en liefs van je buurvrouw!!