veilig op Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Marianne Mosselaer - WaarBenJij.nu veilig op Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Marianne Mosselaer - WaarBenJij.nu

veilig op Bonaire

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

05 Januari 2016 | Bonaire, Kralendijk

Daar zit ik dan op de bank 28 graden in de late avond. In mijn huisje op Bonaire twee tweepersoonsslaapkamers met twee badkamers, Op een erf met twee huizen. Net een korte rondleiding gehad hoe ik naar de supermarkt moet komen met als opmerking dat hier de levensmiddelen wel erg duur zijn daar er tweemaal invoerbelasting over moet worden betaald . Nou is twee wel mijn favoriete getal maar ik hoef het niet continue in alles terug te zien haha. En even langs het ziekenhuis gereden. Morgen word ik om 7.00 uur opgehaald want het is een half uurtje lopen vanaf het huis. Goede training.
Nu naar bed met airco op 25 graden voelt hier als heerlijk fris. Bon nochi tur hende cq. welterusten mensen XX

  • 05 Januari 2016 - 08:43

    Ans:

    Hallo marianne,

    fijn dat je goed aangekomen bent en dat de temperatuur daar zo fijn is.
    Hele fijne werkdag. We blijven je volgen! Die schrijft die blijft :)
    Groetjes Van AviFit

  • 05 Januari 2016 - 08:58

    Margot:

    Leuk om je verslag te lezen, Dat belooft nog wat voor het komende jaar, Lieve groeten Margot

  • 05 Januari 2016 - 09:21

    Maria Uit Panningen:

    Hallo Marianne,
    Fijn dat je goed bent aangekomenen, leuk om al zo snel wat van je te lezen.
    Heerlijk die temperatuur!
    Succes met alles en werkse!
    Tot horens!
    Maria

  • 05 Januari 2016 - 12:14

    Mieke:

    rustig aan acclimatiseren! heb je niet meer gesproken voor je vertrek; maar heel veel plezier en geniet ervan!!!

  • 05 Januari 2016 - 14:15

    Lisette:

    Hoi Marianne
    de temperatuur ken ik van curaçao heel herkenbaar en lekker!! vooral die passaatwind.. heb helemaal beeld.. goeie vlucht gehad?? Leuk dat je om een fiets vraagt heb er geen maar lijkt me inderdaad nie zo'n goei idee.. maar zelf weten.. veel plezier en werk ze! leuk om zo snel al een verslag te zien.. groetjes uit veldhoven

  • 05 Januari 2016 - 22:09

    Elvier:

    Hoi Marianne!, Waauw, klinkt goed allemaal ! Leuk om al van je te horen. Fijn dat je surpriseparty leuk is geweest. Heeft Michelle goed stil gehouden.
    Succes met inwerken en geniet van die heerlijke temperatuur daar!
    Ik wacht je volgende verhaal weer af, hopelijk met wat foto's.
    Tot gauw hoors.


  • 06 Januari 2016 - 01:36

    Lieken, Anne, Debbie, Marian (secr):

    Super leuk om je 1ste verslag al te lezen...We blijven je volgen, succes en veel plezier daar x

  • 06 Januari 2016 - 19:59

    Harrie:

    Hou je goed in de gaten. Laat die Curacaoenaren maar een poepje (letterlijk) ruiken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

spontane gezellige dame in het rijke bezit van dochter , zoon en vriend, ga voor 1 jaar werken in Bonaire

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 859
Totaal aantal bezoekers 16409

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn werk en leven op Bonaire 2016

26 Januari 2016 - 26 Januari 2016

werkdag op Bonaire

18 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: