dagje vrij - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Marianne Mosselaer - WaarBenJij.nu dagje vrij - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Marianne Mosselaer - WaarBenJij.nu

dagje vrij

Blijf op de hoogte en volg Marianne

16 Januari 2016 | Bonaire, Kralendijk

Heerlijk een dagje vrij. Met de fiets erop uit. Naar Coco beach en teamo beach alwaar het goed snorkelen is. Geweldig het fullface snorkelmasker is super. Het lijkt wel of je in een aquarium zwemt alle kleuren vissen van groot tot klein zelfs een octopus gezien en mn hersenkoraal. We blijven het wel een beetje medisch houden hier ook al ben ik vrij haha. Tussen 11-15 uur is de stroming sterk. De gevaren van de zee zijn ook de jellybox en de lionsfish, daar schijn je goed ziek van te kunnen worden en wel voor weken. Ook ik ben weer lekker van kleur gewisseld, een beetje rood hier en daar. Het lekkere windje waait inmiddels weer door het huis, zonder wind is het wel afzien en behoorlijk zweten. Gelukkig is dit zelden. Ook de eerste regen inmiddels gehad, gelukkig kon ik tussen de bui door. Het wegdek is echter spiegelglad dan. De eerste twee lesdagen van de airambulance zitten erop nog één en dan al examen begin februari.

  • 16 Januari 2016 - 23:05

    Maria Uit Panningen:

    Hallo Marianne,
    Bedank voor je bericht....fijn dat je vrij was en geniet van de zee en de mooie vissen daar.

    Houdt je goed en heel veel plezier en werkse.

    Succes jet je examen!

    Liefs,,
    Maria

  • 20 Augustus 2016 - 17:31

    Maria:

    Hallo Marianne,
    Prachtige foto's die er bij hebt gedaan, samen met Winston en Michelle....onder water die vissen, wondermooi!
    Ja, Winston is weer vertrokken dat was een afscheid....jullie hebben natuurlijk samen genoten.
    Examen schreef je maar in februari.....klopt dat wel? In ieder geval nog succes met stederen!
    Heerlijk weertje daardaar wordt je mooi bruin van.....je ziet er goed uit.
    Ik kom net uit de zon, ook aardig verkleurd, we hebben hier ook goed weer gehad, nu is het wat afgekoeld maar toch nog lekker, dinsdag gaan de temperaturen weer omhoog.
    Ik heb 20 potten jam gemaakt, een vracht pruimen hangt nog aan de boom....Everdien en Anita hebben ook al geplukt. En de boom is nog niet leeg, vergeleken met vorig jaar...ongelooflijk.
    Ik ben courgettesoep aan het maken.....dus dat wordt weer lekker eten, daarna zalm in de oven. Gezond blijven wa gij!
    Wens je een fijn weekend en nog bedankt voor je bericht, altijd leuk!
    Een dikke knuffel en maak het goed. Oh ja, triest zeg wat er bij jullie is gebeurd die agent overleden.
    Liefs,
    Maria

  • 01 September 2016 - 12:53

    Maria:

    Hallo Marianne,

    Net thuis van het zwemmenn, en daar is je bericht weer, heel gezellig.....dank je wel!
    Vandaagwas het zwembad voor het eerst weer open,heb al die weken in Horst gezwommen.
    Noi jij maakt het nog steeds goed dat lees ik wel.....genieten van je vrije dag....heerlijk zwemmen en de vissen onder water bewonderen.
    Ik had weer eens een infectie aan mijn been, mag niet meer krabben dat is fouteboel....vandaag de laatste dag de penisillinekuur. Verder alles goed....lekker weertje nog....zondag wat koeler.
    Net de vuilnisbakken binnen Gerald ,ook die van Winston.....tis zo stil op 32......zal hij wel aan het rusten zijn. Vande week had ik te veel courgette soep....kon niet meer in de vriezer....die zat vol, ook andere soep, dus onze Winston blij gemaakt....2 koppen waren het wel.
    Vanmiddag ga ik naar Marriët, eten en daarna weer repetitie van mijn koor.
    Al weer 1 september...tijd gaat hard.
    Monique en Rob zitten in Italië met een Camper....vanmorgen schreef ze op de wordfeud...gaat goed daar.
    Wens je het allerbeste toe Marrianne en geniet van je vrije uurtjes daar. Liefs, Maria

  • 07 December 2016 - 22:10

    Maria:

    Hallo Marianne,
    Bedankt weer voor je bericht, al mijn oude staan er ook nog in, had je weg moeten doen.....nu kom je misschien in de war. Als je maar weet welke het antwoord is.
    Je bent nog lekker bezig dat lezen we wel....echt genieten daar in de heerlijke natuur!
    Winston zei dat je 27dec weer thuis zou zijn, is dat zo? Dat zou wel leuk zijn.. kunnen we oudjaar vieren...
    Hier gaat het goed, ben weer naar appartementen aan het kijken, heb weer gereageerd op een flat in eindhoven, vlak bij waar ik 10 jaar heb gewoond.....afwachten weer, 5 mensen hadden er maar op gereageerd tot nu toe, morgen weer eens kijken.....het kan tot vrijdagmiddag.
    Geniet maar weer en werken doe je ook maar dat is ook genieten denk ik.
    Tot horens en veel liefs,
    Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

spontane gezellige dame in het rijke bezit van dochter , zoon en vriend, ga voor 1 jaar werken in Bonaire

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 1665
Totaal aantal bezoekers 16406

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn werk en leven op Bonaire 2016

26 Januari 2016 - 26 Januari 2016

werkdag op Bonaire

18 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: